من از حوالی دردم

بـــــــی وفـــــا

مــن به انــدازه چشمان تو غمــگـین مانـــدم و به انـدازه هر بــرق نگاهــت نگــران /تـــو به انـدازه تنــهایـی مــن شــــاد بمــان

من از حوالی دردم

 

من از حوالی دردم ، من از کرانه ی خویشم
 همیشه شاعر غمگین ترین ترانه ی خویشم
 نگاه پنجره ام را به شب نشاندی و رفتی
 مجاب گریه ی تلخی به روی شانه ی خویشم
 تو در مسیر تماشای عاشقانه ی چشمت
 و من اسیر تماشای شاعرانه ی خویشم
 اگر چه چشم سیاهت همه تداوم بودن

 برای ماندن و گفتن ، خودم بهانه ی خویشم

امیدوارم خوشتون بیاد از این شعر.... خودم که خیلی دوسش دارم...



نظرات شما عزیزان:

مجید
ساعت10:58---5 مرداد 1391
سلام من شعر یاد ندارم شعرت قشنگ بود یه سر بزن نظر یادت نره
پاسخ: همین که سرزدی خودش ارزش داره...مرسی مجیدجااان


کلبــــه تنهـــــایی!!!
ساعت21:51---3 مرداد 1391
نه من انم كه ز فیض نگهت چشم بپوشم * نه تو انی كه گدا را ننوازی به نگاهی

در اگر باز نگردد نروم باز به جایی * پشت دیوار نشینم چو گدا بر سر راهی

كس به غیر از تو نخواهم ، چه بخواهی چه نخواهی * باز كن در ، كه جز این خانه مرا نیست پناهی


پاسخ: واقعا زیبا و قشنگ بوووود....میییسسسیییی


منوچهر
ساعت18:11---2 مرداد 1391
آروم و عادی

manoochehr

بيــا بــردار بـازي کـن،سـفـيــد از مــن سيـاه از تــو



هــمـيـشـه آخـر بـازي کـسـي کـه سـوخـت مـن بودم



هـمـيـشـه بـاخت با مـن بود،گـاه از عشق گــاه از تو



تـمـــام خـانـــه هـــا را بــر سـرم آوار کـــردي و...



کـسـي جــرات نــدارد تـــا بـگــيـرد اشـتـبـــاه از تـو



تــو رخ مـي تـابــي و مــن قـلعـه ات را آرزومـنــدم



خر است اين اسب اگر يک لحظه بردارد نگاه از تو



گـل مـن! فـيــل ما مست است وگاهي کج روي دارد



نـگـيـري خـرده بـر مـسـتــان اگـر بسـتنـد راه از تو



دريــن بـن بست حـيـرانـي،کجـا مي رانـي ام ديگــر



چــه دارم رو کنــم-زيبــاي کـافــر کيـش آه از تــــو
پاسخ: مرسی از شعر زیبات منوچهرجاااان


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 2 مرداد 1391برچسب:,

] [ 13:20 ] [ مهدیــــس ]

[ ]